26 iulie 2009

Leapsa de la Natalia

De fapt sunt doua lepse de la Natalia, de care am uitat cu desavarsire si imi cer scuze.

Deci prima leapsa este:

6 lucruri care ma fac sa zambesc:

1. Declaratiile de dragoste ale Ameliei
2. Multumirea unei persoane pe care am reusit sa o ajut cumva
3. O cana de ceai verde
4. O intalnire cu prietenele
5. Sotul care ma lasa sa ma cuibaresc la pieptul lui desi moare de cald :D ( asta e recenta :D)
6. Aerul curat, plaja linistita, un rasarit de soare...
7. ... multe altele... important e sa zambim, chiar si atunci cand nu e totul roz.

A doua leapsa este: De enumerat cinci cadouri speciale primite de-a lungul timpului:

1. Lantisorul de aur primit de la sot, la nasterea Ameliei.
2. O casuta facuta din chibrituri primita in studentie ( pacat ca cineva invidios a reusit sa o distruga)
3. Inelul si bratara de aur primite la aniversarea celor 20 ani, de la familia mea din Moldova.
4. Desenele Ameliei
5. Urmeaza sa il primesc, intr-o zi :D

Mi s-au parut niste subiecte foarte frumoase, nu am putut sa le las fara raspuns chiar daca au fost cu intarziere.

Le transmit Gratielei si Alexandrei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu