12 martie 2011

Garoafe din servetele

Uneori, cand nu putem iesi pe-afara ( din cauza frigului sau a virozelor), incercam sa ne ocupam timpul liber, cu niste activitati practice ( pe langa alte jocuri).

Incet, o sa mai scriu si pe-aici, ce jocuri sau ce activitati am mai avut.

O sa incep cu realizarea unor garoafe din servetele, facute de curand.



1. Luati un servetel de o singura culoare, cu 2 sau 3 straturi si desfaceti toate straturile.

2. Luati doua straturi din alea subtiri pliati fiecare strat in 4.

3. Dupa care inca o data in patru.



4. Patratele obtinute puneti-le unul peste altul.

5. Prindeti-le cu capsatorul in centru. Pentru a fi siguri, mai prindeti o data cu capsatorul, in cruce.

7. Taiati in forma de cerc ( eu am desenat cercul ca sa ii fie Ameliei mai usor sa taie, sa nu iasa patrat)

8. Faceti taieturi, de jur imprejur, de aproximativ 0,5 cm lungime.

9. Ridicati cate un strat subtire, obtinut si strangeti tare.

10. Continuati la fel si cu celalalte straturi.

11. Lipiti paie de baut de floarea obtinuta ( eu am folosit aracet si am invelit un strat de petale pe pai, ca sa se tina)

12. Daca vreti, improvizati niste frunzulite.

Sursa de inspiratie

2 comentarii:

  1. Foarte-foarte frumoase!!! La mai multe activitati de felul acesta la fel de interesante!Multumesc ca ai dat si sursa ca sa ne mai inspiram si noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci. Fara sursa nu se poate :) Nu pot sa imi asum merite pentru ceva ce nu am inventat eu :)

    RăspundețiȘtergere