28 martie 2011

Weekendul si Spectacolele Zurli

A trecut we. Asa cum am zis, greu mai vine, dar repede mai trece.We acesta a fost aglomerat, asa cum spusesem. Curatenia a fost facuta rapid, doar chestiile urgente. Saptamana aceasta o am libera, deci voi recupera la acest capitol.

In schimb, toate celelalte planuri, au fost bifate ca fiind realizate cu succes. Acuma voi vorbi despre spectacole, ca altfel voi avea un post prea lung :) ( nu stiu cum fac, dar tare mult mai vorbesc, chiar si in scris. Dar nu resusesc sa ma exprim mai succint :D ) .

Deci, am fost la toate trei spectacole :)

Repezentatiile Zurli au fost exceptionale, asa cum eram deja obisnuiti. Pentru cei care nu stiu, spectacolele lor sunt interactive. Ii tin pe copii ( dar si pe parinti) in priza. Ei trebuie sa raspunda la intrebari, sa cante, sa danseze cu actorii. Fiecare spectacol e adaptat in asa fel, incat la final, copilul sa ramana cu un sfat nou invatat.

De ex, dupa " Punguta cu doi bani", copiii au invatat ca nu e bine sa fii lacom si sa incerci sa pacalesti pe cineva.

Iar dupa spectacolul " Alba ca Zapada" au invatat ca nu trebuie sa intre in vorba cu persoane necunoscute si nu trebuie sa accepte nimic de la ei. Iar cei care incearca sa faca rau, ar putea fi pedepsiti. Desi, chiar si pedeapsa a fost una dulce, in cazul lor, zic eu. Astfel, ca, mama vitrega din Alba ca Zapada, s-a transformat in Zana Buna si drept pedeapsa a ramas asa..

Duminica a fost Tiribam Tiribum, un show deosebit, pe care Amelia l-a mai vazut. Mai avem si cd-ul cu acest spectacol. Dar nu a contat, isi dorea sa il mai revada inca o data.

 La Tiribam Tiribum, trebuia sa donam o jucarie.

Recunosc ca am ales-o cu greu, pentru ca Ameliei ii trebuiau toate si cu toate ii veneau idei noi de joaca, exact atunci.

L-am ales pe Bugs Bunny, o jucarie frumoasa si draguta. Dar din pacate, pana la urma a uitat-o acasa ( si nu intentionat).
Dar, ne vom revansa prin alta metoda. Trupa Zurli are frumoasa initiativa, de a propune copiilor sa pregateasca cate un pachetel cu haine, jucarii, dulciuri, pentru niste copilasi defavorizati.
Amelia a ales si ea de pe panoul de acolo, numele unei fetite de 6 ani si impreuna cu prietenul ei Vlad, ii va face un pachetel care va contine, speram noi, de toate. Si bineinteles, il vom pune si pe Bugs Bunny acolo.

Imi doresc foarte mult sa reusim in aceasta actiune si imi doresc ca cei mici sa invete sa daruiasca din suflet, fara sa astepte ceva in schimb.


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu