11 aprilie 2017

Fotografie incarcata de emotie

In serile de vara, dupa ce soarele apune luand cu el caldura dogoritoare, imi place sa ies in gradina si sa ma relaxez. Ma asez pe banca sau ma intind pe iarba si ma uit la stele si la luna. E liniste, pace si racoare.
Amelia mi se alatura de multe ori. Uneori vine si tati.  Ne place sa stam sa depanam amintiri. Mi s-a intamplat de multe ori sa zicem: « eu nu tin minte asa ceva! » « Sigur a fost asta? » , « Nu te cred ! Cand a fost asta ? »
Si atunci, "reminder"-ul cel mai bun pentru toti sunt fotografiile.  Sunt un fel de: "ti-am spus eu!"
Fotografiile readuc langa noi, nu doar amintirea unor clipe uitate, ci si emotiile, trairile, bucuria sau tristetea momentului.
Cat mi-as dori sa imi reamintesc emotiile din copilarie prin fotografii! Din pacate nu prea am fotografii din acea perioada si bineinteles, peste multe dintre cele traite atunci, a trecut uitarea.
Ma bucur insa, pentru ca, fetele mele vor avea posibilitatea sa retraiasca si momentele pe care le-au uitat, prin multitudinea de fotografii pe care le facem.


Zilele trecute "rascoleam" prin fotografiile digitale si am gasit poza de mai jos. M-am uitat la ea si am simtit instant bucurie si emotie.


La prima vedere este o banala fotografie a litoralului romanesc. Dar pentru noi are o incarcatura si o poveste aparte. Este o fotografie speciala, pentru ca este fotografia care reprezinta prima noastra mini-calatorie adevarata in patru. Sunt primele noastre emotii traite pe malul marii, in calitate de familie completa, de 4 oameni ( de fapt doi dintre ei, doar omuleti).

Imi amintesc ca eram foarte stresata cum va fi, ce vom face, cum ne vom descurca. A. mic, cum ii spunem noi, avea doar 4 luni si un pic. Inca nu iesise din Bucuresti. Nu avusese un drum mai lung de o ora si acela pana la doctor si inapoi. Faceam liste peste liste cu necesarul de luat.  Am umplut masina de bagaje mari si mici, in ideea ca " poate vom avea nevoie".
Insa, cand am ajuns la mare, si am respirat aerul sarat, am ascultat primele valuri, am inteles ca nu aveam nevoie de nimic, decat de noi insine. De noi patru, familie completa si implinita.
Marea ne-a reamintit ca orice vacanta sau calatorie este speciala, daca o petreci alaturi de oameni dragi. Marea ne-a reincarcat cu energie pentru inca un an de zile si ne-a daruit amintiri pastrate cu drag in inimile noastre si prin fotografii.
Pentru Adelina, aceasta fotografie va reprezinta frumosul si specialul din prima ei vacanta.
Interesant este ca si pentru Amelia, poza primei vacante e tot de la mare. Marea Romaneasca, cu ale ei avantaje si dezavantaje :) Dar cu multe emotii, pe care le retraim de fiecare data cand vedem acea fotografie, dar si altele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu