03 martie 2018

Spring Superblog 2018 - hai şi eu :)

La ultima ediție a Superblogului, am renunțat pe la jumătatea lui. Până să apară motivul cu adevărat blocant ( probleme de sănătate şi ceva timp prin spital), am mai avut vreo două momente în care am vrut să renunț de frustrare, de nervi, de neputință și de altele legate de cap cred. Mai ales de un cap obosit rău, nedormit și stresat.
Dar, mă oprea gândul că îmi propusesem să depășesc rezultatele primei participări când am reușit să scriu cumva ( bine sau nu e altceva) pentru toate probele.
Când nu am mai putut fizic să scriu și am renunțat, am fost dezamăgită,dar mi-a trecut repede. Mi-am urmat motto-ul " Tot ce se întâmplă, se întâmplă spre bine" și am hotărât că așa a fost să fie.

Am zis că nu mă voi mai înscrie. Nu cred că sunt capabilă să concurez cu marile minți ale concursului și cu bloggeri care fac asta de ani de zile. Nu sunt atât de inventivă nici la scris,d-apoi la diverse artificii tehnice și vizuale folosite de alți bloggeri ( pe bune, abia de reuşesc să pun nişte poze, nu încă să mai fac filme, editări şmechere şi altele de impact).
Și nici nu am un blog promovat sau vizitat că să pot concura în cazul unor probe unde contează impactul, numărul cititorilor, etc.

Însă, se pare, că undeva într-un colț al mințit mi-ar rămas dorința de a-mi demonstra că încă mai pot face față unei competiții cu termene și tematici de scris.

Așa că, da! mă înscriu pentru ediția de primăvară, Spring Superblog 2018. 
Particip la Spring SuperBlog 2018 
 
Nu îmi propun nimic, o iau doar pas cu pas. Și ar trebui să măresc pasul să mă înscriu rapid pentru că au apărut deja primele două probe și nu vreau să încep direct cu vreo întârziere alias penalizare.
Eu îmi urez bafta, sper că și astrele se vor alinia astfel încât să îmi țină mintea trează și corpul plin de energie pentru a face față.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu