11 martie 2017

Superblog și curajul de găină

Printre postările începute încă prin 2011 și nefinalizate este  și una care începe cu:  "Mie îmi place să scriu…".
 
Au trecut 6 ani și aș putea spune același lucru și acum.
Mi-a plăcut dintotdeauna să scriu. Am ținut jurnale, am scris poezii, am făcut declarații, am compus urări pentru diverse ocazii. Îmi e drag să scriu și an de an îmi propun să scriu mai mult.
De multe ori îmi trec prin minte idei. Pe unele le formulez în minte, planificând să le aștern într-o zi pe hârtie, pe unele le notez undeva, să nu le uit, pe altele le uit.
Nu sunt un mare talent la scris, nu mă consider mare scriitoare.
Poate dacă dădeam la jurnalism așa cum am vrut cândva, eram mai bună la scris, dar am ales altă cale atunci…
Totuși îmi place să scriu. Despre mine, despre alții, despre anumite probleme, despre anumite bucurii, noutăți, știri, gânduri, frământări.
 
Însă, am ani buni de când nu reușesc să o fac, pentru că, mereu am dat prioritate altor aspecte. Jobul și familia, mi-au acaparat tot timpul, as zice. Nu îmi pare rău, pentru că sunt , cele mai importante aspecte din viața mea, pe care lupt să le țin în echilibru.
Dar, pentru că anul 2017 este anul de 10 pentru mine, pentru că am și o pauză de job, am hotărât că anul acesta să îmi permit să am și alte priorități. Astfel că una dintre cele 10 provocări ale anului de 10, să fie cea legata de scris.

Aseară, când în casă s-a lăsat liniștea, mă relaxam citind pe diverse bloguri diverse articole. Și am dat de noțiunea de SuperBlog. Am căutat mai multe informații despre ce o fi și cu blogul asta super și am luat imediat decizia că e pentru mine!
 
Ce e SuperBlog?
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjGWdgSJCkJA9ImougoiGP-imNPNr4I1bozJhe8g7tyOAxQ8CJXCYjQAojlKPb5o17WoPxJDLYFb52E-zOzCybmoy7nRt_W6i7O-XSZfQ68_WEWhPTWYMzP5rWH8klEYD0I3s8G4sYTwn4/s320/super-blog.jpg Este un concurs dedicat bloggerilor care vor să scrie pe anumite teme și  care sunt deschiși în a fi criticați sau lăudați. Jurizarea se face în principal de către sponsori .

Încă nu am înțeles bine daca și bloggerii sunt implicați în a da cu votul pentru articolele celorlalți. Dar, voi afla pe parcurs.
Se pare că e o competiție care a început ohoho, cu ani în urmă. Eu am aflat abia aseară. 


De ce am ales sa particip?

Pentru că primul gând a fost: asta e provocarea cea mai buna pentru mine!
O competiție  în care se cere să scrii în termen, la o anumita temă, și care te obligă cumva să le și publici :) ( daca vrei să faci parte din concurs).
Eu am multe articole scrise nepublicate pentru că nu m-am hotărât niciodată dacă sunt ok pentru a le publica.
Nu scriu pentru premii, pentru podium, sau pentru remunerare.  Scriu pentru mine.
Este ceea de ce am nevoie că să îmi testez limitele dar și curajul.

Ca o paranteză, la începutul 2017, mi-am propus și alte acțiuni legate de blog, pe care nu prea am reușit să le pun în practica. Oportunități au existat, dar presupuneau să ies din casă fără bebe A.mic.  Bebe care încă mai are un program cu mult lapte de la mami...
Acestă competiție mă lasă să îmi organizez singură programul, fără să fiu obligată să ies la ore. Nu e fantastic?

Când am văzut că înscrierile pe super blog au început pe 1 martie, m-am panicat în prima fază pentru că am crezut că am ratat și aceasta șansă.   Dar le-am scris un mail la care mi-au răspuns rapid, am citit și regulamentul și am văzut că mă pot înscrie pe tot parcursul concursului. 

Daca am emoții?

Ooo, daa. Voi fi jurizată, voi primi note( punctaje) și cu siguranță voi fi și criticată.
Dar, sunt sigura că voi și învața multe, despre mine, despre scris, despre curaj.

Așa că, mi-am zis: Curaj, găină…si m-am înscris!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu